:
رییس اداره بهزیستی قرچک گفت: در ماه رمضان سبد کالا بین ۶۰۰ خانوار از مددجویان زیرپوشش اعم از نیازمندان، معلولین و خانواده های معتادین توزیع شد.
کد خبر: ۵۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 01 July 2015
 احسان ثامنی راد در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: ماه مبارک رمضان حجم فعالیت های اداره بهزیستی افزایش چشمگیری پیدا می کند و با توجه به افزایش میزان مراجعه افراد تحت پوشش، زمینه های مختلف خدمت رسانی ارائه می گردد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان قرچک افزود: تمام تلاش مجموعه بهزیستی شهرستان قرچک آن است که از تمام توان و ظرفیت خود برای حل مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی استفاده کند به همین خاطر قدم های موثر و قابل توجهی در این راستا برداشته شده است.

وی با تشریح برنامه های حمایتی بهزیستی از افراد تحت پوشش خود در ماه مبارک رمضان ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان قرچک در ماه مبارک رمضان، برنامه های حمایتی ویژه ای را اجرا می کند که امسال نیز سبد کالا بین ۶۰۰ خانوار از مددجویان زیرپوشش اعم از نیازمندان، معلولین و خانواده های معتادین توزیع شد.

وی گفت: این بسته های غذایی که شامل اقلامی نظیر برنج، گوشت، ماکارونی، رب گوجه، قند، حبوبات و روغن می باشد در بین مددجویان در نقاط مختلف شهرستان توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک ادامه داد: باید از ظرفیت خیرین بیش از گذشته استفاده کرد چرا که با توجه به اعتبارات محدود، بهزیستی پاسخگوی نیازهای مددجویان نیست لذا مشارکت‌های مردمی و حمایت‌های مسئولان شهرستان و استان نقش بسزایی در برطرف کردن نیازهای این قشر دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار