رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: سه شهید غواص دفاع مقدس همزمان با شهادت امام علی(ع) تشییع و مردم ولایتمدار این خطه با آنان وداع خواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 29 June 2015
 آزمان کادری در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی شهرستان قرچک از سه غواص تازه تفحص شده دفاع مقدس اظهار داشت: شهرستان قرچک همزمان با ماه مبارک رمضان و لیالی پرفیض قدر، میزبان سه غواص شهید تازه تفحص شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و رایزنی های صورت گرفته، همزمان با شب شهادت امام علی(ع)، شهرستان قرچک از سه شهید تازه تفحص شده پذیرایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این مراسم که در گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک برگزار می شود، مردم متدین و انقلابی این شهرستان با پیکر پاک و مطهر سه شهید غواص وداع کرده و بار دیگر با آرمان های بلند شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

کادری اضافه کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و سلحشوری های شهدای انقلاب اسلامی است به همین خاطر امروز وظیفه همه ما پاسداشت یاد و خاطره این شهدا می باشد.

این مسئول عنوان کرد: مردم شهرستان قرچک در مراسم وداع با شهدای غواص تازه تفحص شده، بار دیگر عشق و ارادت خود را به آرمان های شهدای انقلاب اسلامی نشان می دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار