کد خبر: ۵۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 27 June 2015
فرمانده نیروی انتظامی ملارد گفت:با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش حضور شهروندان در تفرجگاه های این منطقه، حضور پلیس با هدف برقراری امنیت با جدیت دنبال می شود.

سرهنگ برزو همتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به مولفه امنیت به عنوان یکی از عناصر حیاتی و حائز اهمیت برای شهروندان اظهار داشت: نیروی انتظامی تولید کننده امنیت نیست بلکه حافظ آن است و تولید امنیت مطلوب و ایده آل با توسعه اقتصادی، فرهنگی و تقویت اشتغالزایی محقق می شود.

وی افزود: ماموران انتظامی در جهت حفظ امنیت ایجاد شده، با نهایت امکانات و درچارچوب های قانونی، حداکثرتلاش خود را لحاظ می کنند تـا رضایتمندی شهروندان بـه عنوان اصلی ترین هدف اولویت گذاری شده به نحو شایسته ای تامین شود.

سرهنگ همتی عنوان کرد: یکی از اماکنی که پلیس همواره حساسیت بالایی را در حفظ امنیت آن لحاظ می کند، پارک ها و تفرجگاه ها است که با توجه به حضور خانواده ها در آن، حفظ آرامش خاطر شهروندان در اینگونه فضاها در دستور کار ویژه پلیس قرار می گیرد و شهرستان ملارد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی گفت: به طور طبیعی با آغاز فصل تابستان، حضور خانواده ها در تفرجگاه ها و پارک های شهری و محله ای پر رنگ تر می شود به همین خاطر نیروی انتظامی ملارد نیزدقت نظر بسیاری را در برقراری امنیت خانواده ها و برخورد با هنجار شکنان در چنین اماکنی اعمال می کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد افزود: تعامل و همکاری مردم و شهروندان، نقش بسزایی در موفقیت پلیس ایفا می کند و به تعبیری می توان گفت بدون همیاری و همگرایی شهروندان با نیروی انتظامی ملارد، توفیقات این مجموعه دوام وقوامی نداشت.

همتی یاد آور شد: پیرو برنامه ریزی های طراحی شده، بنا و عزم ما بر تعامل مطلوب و سازنده با شهروندان و دستگاه های ذیربط و لحاظ کردن اطلاع رسانی وآگاهی بخشی در فضایی توام با همدلی است تا با فرهنگ سازی هر چـه بیشتر، رویکرد ایجابی- اجتماعی پلیس بیش از پـیش تقویت و اصل پیشگیری به نحو هر چه مـطلوب تری عملیاتی و اجرا شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار