فرماندار شهرستان دماوند از اجرای خط انتقال آب به روستاهای کلاک و یدره به میزان 1.6 لیتر بر ثانیه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 20 June 2015
نشست بررسی مشکلات انتقال آب شرب به روستاهای کلاک و یدره با حضور فرمانداران شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه برگزار شد.

این نشست در پی وجود برخی اختلاف‌نظرهای مردمی در چگونگی اجرای طرح انتقال آب به روستاهای کلاک و یدره تشکیل شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست که مسئولان امور آب شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، مسئولان آبفای روستایی دو شهرستان و اعضای شورای اسلامی روستاهای کلاک، یدره، سیمین دشت و حصاربن حضور داشتند، هدف اصلی از احداث خط انتقال آب را، انتقال آب شرب به روستاهای کلاک و یدره دانست.

ناصر محمودی‌فرد افزود: مردم این دو روستا از سال 1391 خواستار تأمین آب شرب هستند، چراکه تأمین آب در این روستاها به مشکل اساسی مردم تبدیل ‌شده است.

وی اظهار داشت: این خط انتقال براساس تخصیص کمیته تخصیص آب وزارت نیرو به میزان 1.6 لیتر بر ثانیه با نظر کارشناسی شرکت آبفای روستایی احداث خواهد شد و به ‌غیر از آب‌رسانی به روستاهای کلاک و یدره به هیچ نقطه دیگر، منتقل نخواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اختلاف‌نظری که بین روستاهای کلاک و یدره از توابع این شهرستان و روستاهای سیمین دشت و حصاربن از توابع شهرستان فیروزکوه در این زمینه وجود دارد، خاطرنشان کرد: بیشتر این اختلاف نظرها ناشی از اختلافاتی است که بین دستگاه‌ها وجود دارد و این دستگاه‌ها نباید اختلاف فنی و کارشناسی خود را به مردم انتقال دهند.

محمودی‌فرد تأکید کرد: مسئولان آب دو شهرستان دماوند و فیروزکوه چه در امور آب و چه آبفای روستایی، مشکلات داخلی خود را در حوزه مدیریتی رفع و برای مردم شفاف‌سازی کنند و نگرانی مردم را در این موضوع برطرف نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات این نشست به‌زودی خط انتقال آب به روستاهای کلاک و یدره احداث و مردم این دو روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند خواهند شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار