کد خبر: ۴۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 20 June 2015
یک کارشناس ارشد فیزیوتراپی با اشاره به اینکه فیزیوتراپی نقش موثری در تصحیح ساختار مفاصل و ستون فقرات دارد، اظهار کرد: کاهش درد، افزایش دامنه حرکتی، حفظ تعادل، قرار گرفتن مفاصل و عضلات در راستای صحیح و حفظ صحیح وضعیت ستون فقرات از اهداف درمانی فیزیوتراپی است.

سوسن آقامحمدی با اشاره به اینکه درمان‌های فیزیوتراپی در بیماران مبتلا به بیماری‌های التهابی جهت کاهش درد و افزایش دامنه حرکتی استفاده می‌شوند، گفت: درمان‌های فیزیوتراپی برای افراد مبتلا به بیماری‌های غیرالتهابی جهت تغییر مکان و جهت مفاصل و ستون فقرات است.

وی با اشاره به اینکه تمرین درمانی، گرما و سرما درمانی از درمان‌هایی هستند که در فیزیوتراپی استفاده می‌شوند، بیان کرد: کاهش درد، افزایش دامنه حرکتی، حفظ تعادل، قرار گرفتن مفاصل و عضلات در راستای صحیح و حفظ صحیح وضعیت ستون فقرات از اهداف درمانی فیزیوتراپی است.

آقامحمدی تصریح کرد: در روش تمرین درمانی از تمرین‌های تعادلی برای درمان بیماران استفاده می‌شود؛ بنابراین این تمرین‌ها جهت تقویت عضلات مفاصل درگیر بدن است.

این کارشناس ارشد فیزیوتراپی با اشاره به اینکه فیزیوتراپی نقش موثری در تصحیح ساختار مفاصل و ستون فقرات ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: در روش گرما و سرما درمانی از آب برای درمان و بهبود بیماران استفاده می شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار