با هدف جلب مشارکت مردمی در گذر از بحران کم‌آبی، جشن بزرگ آب در استقبال از ماه مهمانی خدا با حضور حدود 800 نفر از اهالی محلات جنوب تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 17 June 2015
 ظهر امروز با هدف جلب مشارکت مردمی در گذر از بحران کم‌آبی، جشن بزرگ آب در استقبال از ماه مهمانی خدا با حضور حدود 800 نفر از اهالی محلات جنوب تهران برگزار شد.

این جشن با مشارکت سرای محله علی‌آباد جنوبی همراه با برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی و آموزشی در پارک بازیافت جنوب تهران برگزار شد.

جشن استقبال از ماه مهمانی خدا در دو بخش اصلی و جنبی برگزار شد. در بخش اصلی جشن که با حضور جمع پر‌شمار مخاطبان همراه بود برنامه‌هایی همچون جشن پرچم جمهوری اسلامی ایران، نمایش شاد و موزیکال، موسیقی زنده، مسابقه با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و اهدای جوایز به اجرا در آمد که لحظاتی شاد و خاطره‌انگیزی را برای خانواده‌ها در آستانه ماه مهمانی خدا رقم زد.

برپایی غرفه و راه‌اندازی ایستگاه‌های گریم صورت کودکان نقاشی، اطلاع‌رسانی و نظرسنجی توسط مروجین فرهنگی روابط‌عمومی از فعالیت‌های جنبی این جشن بود که با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه و آموزش روش‌های صرفه‌جویی به کودکان و دانش‌آموزان و همچنین اطلاع‌رسانی و آموزش شیوه‌های مدیریت مصرف به بانوان خانه‌دار در جهت گذر از بحران کم‌آبی انجام شد.

گفتنی است، در پایان این جشن مراسم دعای باران برگزار شد و همه شرکت‌کنندگان با قرائت دسته‌جمعی دعای باران از خداوند باری‌تعالی طلب باران کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار