رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد گفت:بیش از سه هزار هکتار موقوفات در شهرستان ملارد وجود دارد و برای تامین نیات و اهداف وقف کنندگان در این راستا نهایت تلاش خویش را به کارگرفته ایم.
کد خبر: ۴۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 16 June 2015
حجت الاسلام مهدی توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد با اشاره به پیشبرد اهداف اراضی موقـوفه به عنوان یکی از اصلی تـرین وظایف مجموعه اوقـاف و امور خـیریه شهرستان ملارد اظهار داشت: بیش از سه هزارهکتار موقـوفات در این منطقه وجود دارد که در جهت تامین نـیات وقف کنندگان این اراضی و اماکن، نهایت تلاش و امکانات خویش را در این حوزه به کار خواهیم بست.

وی افزود:یکی از عمده ترین مشکلات ما در حوزه موقوفات شهرستان ملارد موقوفه خوارها می باشند که متاسفانه برخی از افراد با تصرف عدوانی، سالهاست از پرداخت اجاره موقوفات شانه خالی کرده اند.

وی عنوان کرد: مجموعه اوقاف وامور خیریه شهرستان ملارد تأمین احقاق حق و تامین به حق و قانونی نیات وقف کنندگان وبرخورد با افرادی که سالهاست با سوء استفاده و فرصت طلبی از پرداخت حق و حقوق اداره اوقاف طفره رفته اند را با جدیت تمام پیگیری می کند و پیگیری های قضایی لازم در این خصوص در اولویت قرار دارد وهمچنان تا بازگرداندن حق شرعی و مسلم مجموعه اوقاف و امور خیریه استمرار خواهد داشت.

توسلی عنوان کرد: یکی دیگر از وظایف و فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه مشمول امامزادگان و بقاع متبرکه می شود که تبدیل شدن این فضای مقدس به قطب های فرهنگی از اولویت هایی است که در دستور کار ویژه این مجموعه قرار دارد .

حجت الاسلام توسلی افزود: برنامه های متعدد و متنوعی در این راستا تاکنون عملیاتی شده که از نظر ما مطلوب و سازنده بوده اما کافی به نظر نمی رسد و با توجه به ظرفیت های موجود زمینه و بستر ارتقا و توسعه این امر خطیربسیار فراخ و گسترده به نظر می رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد یادآور شد: امامزاده بی بی سکینه و ابراهیم (ع) دو کانون بالقوه فرهنگی،مذهبی و معنوی در این منطقه محسوب می شود که با استعانت از الطاف الهی برنامه های متعددی در این اماکن مقدس تنظیم و طراحی شده که به فراخور شرایط و مناسبت های گوناگون اطلاع رسانی های لازم در این خصوص انجام می شود تا میزبانی از خیل عظیم شهروندان شریف این شهرستان به نحو هر چه مطلوب تری اجرایی و عملیاتی شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار