کد خبر: ۴۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱ 12 June 2015
فریبرز واحدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: کار ساختمانی 1100 واحد مسکن ویژه انجام و مرحله اول تحویل متقاضیان شد. برای مرحله دوم (640 واحد) نیز از هفته پیش به متقاضیان پیامک ارسال شده تا نسبت به واریز 45 میلیون تومان قسط پنجم و تحویل واحد خود اقدام کنند.

وی با بیان این‌که در مرحله سوم یکماه دیگر 500 واحد آماده تحویل می‌شود، تصریح کرد: پیمانکار موظف است کارهای باقیمانده و خرده نواقص واحدها را انجام دهد.

وی با بیان این‌که برخی از واحدهایی که ممکن است در مرحله نازک‌کاری ایرادات جزئی داشته باشند، افزود: ضمن آن‌که مهم‌ترین بحث ما آسانسور است. تیم‌های اداره کل استاندارد استان تهران در پروژه‌ها مستقر شده‌اند و از آنها خواسته‌ایم این تیم‌ها را افزایش دهند تا با سرعت بیشتری تمام واحدها را بازبینی فنی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد‌: تاکید بنده این بوده که بدون تاییدیه استاندارد از این آسانسورها بهره‌برداری نشود ضمن این‌که تیم‌های مذکور یک سری نواقصی برای پیمانکاران مجری ابلاغ کرده‌اند که آنها باید سریعتر رفع نقص کنند.

واحدی بیان کرد: هر قستمی از ساختمان که دارای نقص باشد به دلیل این‌که گارانتی یکساله دارد و پیمانکاران متعهد است که تا یکسال بعد از تحویل خدمات ارائه دهد می‌توان به دفتر مجری مراجعه کنند و کمیته‌ای بلافاصله به این درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان این‌که یکی از نگرانی‌های متقاضیان بحث محوطه کارگاهی سایت است، گفت: از اول گفته بودیم که فاز به فاز اینها را جدا می‌کنیم و نوع بهره‌برداری به این شکل بود که در کارهای کارگاهی تداخل ایجاد نشود. باید از کسانیکه در مسکن ویژه ساکن می‌شوند قسط پنجم را دریافت کنیم تا بتوانیم واحداهای بعدی را تکمیل کنیم.

وی افزود: فضای سبز و روشنایی واحدهای مسکن ویژه خوب کار شده و اطمینان داریم که تمام عملیات ساخت و ساز تا شهریور و مهر امسال به اتمام می‌رسد. زمانیکه شهرداری در این منطقه حضور یابد خیلی موضوعاتی دغدغه متقاضیان است برطرف می‌شود.

واحدی با بیان این‌که فضای فرهنگی، انتظامی ، آموزشی، تجاری، بهداشتی و درمانی برای مسکن ویژه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر مدت دیگری متقاضیان تحمل کنند شاهد فضای شیکی خواهند بود که با منطقه 21 متفاوت خواهد بود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار