معلولان و جانبازان شهرستان پیشوا همزمان با هفته محیط زیست در اقدامی نمادین زباله های این شهرستان را جمع آوری کردند.
کد خبر: ۴۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 10 June 2015
به گزارش ایرنا، در این برنامه که در محل گلزای شهدای گمنام پیشوا برگزار شد، معلولان، جانبازان، نونهالان مهدهای کودک و رهاشدگان از بند اعتیاد پیشوا به همراه مسوولین این شهرستان نسبت به پاکسازی محیط زیست این شهرستان از زباله اقدام کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در حاشیه این مراسم گفت: محیط زیست اطراف زندگی ما به همه انسان ها تعلق دارد و همه مردم و مسوولین وظیفه دارند تا نسبت به پاکیزه نگاه داشتن آن اقدام و طبیعت پاک و عاری از آلودگی را در اختیار نسل های بعدی قرار دهند.

حمید اسماعیلی افزود : بهزیستی به عنوان نهادی که چتر حمایت خود را بر سر اکثر مردم جامعه گسترانده است، درپاک ماندن محیط زیست نیزمی تواند تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد :دستیابی به محیط زیست پاک و عاری از آلودگی تنها با مشارکت مردم میسر می شود و معلولان و جانبازان شهرستان پیشوا با شرکت در این حرکت خواستار مشارکت آحاد مردم در این حرکت سازنده شدند.

اسماعلیی گفت: فعالیت بهزیستی درحوزه های سه گانه پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی مرتبط با همه گروههای جامعه از نونهالان مهدهای کودک تا سالخوردگان است و این سازمان تلاش دارد تا تمامی افراد جامعه را تحت حمایت خود قرار دهد.

شهرستان پیشوا با 75 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار