دبیر اسبق هیأت شمشیربازی استان تهران با بیان اینکه سالن اختصاصی شمشیربازی در تهران نداریم، گفت: ۴۰ درصد ترکیب تیم‌های ملی شمشیربازی را تهرانی‌ها تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 03 July 2017
هومن کاظمی درباره وضع ژیمناستیک در استان اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل ما در استان تهران به بحث ساختار نامناسب زیرساخت‌ها برمی‌گردد.
 
وی با تأکید بر اینکه سالن اختصاصی شمشیربازی در استان تهران نداریم، تصریح کرد: شمشیربازان تهرانی در رده‌های مختلف سنی از نوجوانان تا بزرگسالان در سالن‌های چندمنظوره تمرینات خود را انجام می‌دهند.
 
دبیر اسبق هیأت شمشیربازی استان تهران از مربی شمشیربازی استان با اشاره به اینکه وضع زیرساخت‌ها برای فعالیت بانوان شمشیرباز تهران مناسب نیست، اضافه کرد: سانس‌های بدی را به بانوان شمشیرباز تهران اختصاص می‌دهند و این مشکل در تمرینات بانوان خلل‌هایی ایجاد کرده است.
 
کاظمی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی شمشیربازی در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، تمرینات شمشیربازان تهران را تعطیل می‌کند، افزود: فضای مناسبی برای تمرینات شمشیربازان تهرانی نداریم.
 
وی با تأکید بر اینکه شمشیربازی استان تهران پشتوانه و حامی جدی ندارد، تصریح کرد: وجود پشتوانه و حامی قوی مالی برای توسعه شمشیربازی استان و رفع مشکلات و کمبودها لازم و ضروری است و متأسفانه در این حوزه با مشکل مواجه هستیم.
 
دبیر اسبق هیأت شمشیربازی استان تهران با اشاره به اینکه با وجود مشکلاتی همچون نبود زیرساخت‌های مناسب و عدم بهره‌مندی از حامی قوی، استان تهران جایگاه مناسبی دارد، اضافه کرد: تهران رتبه‌های اول و دوم کشوری را در این رشته از آن خود کرده است.
 
کاظمی با بیان اینکه ۴۰ درصد ساختار تیم‌های ملی شمشیربازی را شمشیربازان تهرانی تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: تهران در عرصه‌های ملی این ورزش جایگاه خوبی دارد.
 
وی با تأکید بر اینکه مشکل نبود زیرساخت مناسب با جمعیت فعال شمشیرباز در استان تهران و خلأ حامی مالی قوی، جریان استعدادیابی را در استان با مشکل مواجه کرده است، اضافه کرد: متأسفانه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تیم‌های خوبی نداریم.
 
دبیر اسبق هیأت شمشیربازی استان تهران با اشاره به اینکه شمشیربازی تهران برای توسعه روزافزون به حمایت نیاز دارد، اظهار کرد: نبود حامی مالی مشکل‌زا شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار