فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: در ماه مبارک رمضان از یک هزار و ۲۵۵ واحد صنفی بازدید و ۷۸ واحد صنفی متخلف در ملارد پلمب شد.
کد خبر: ۴۵۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 01 July 2017
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ برزو همتی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، پاکسازی اماکن آلوده، طرح های تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهرستان با جدیت در سال جاری توسط پلیس اجرا شد.   
 
وی افزود: در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ملارد در ماه مبارک رمضان از یک هزار و ۲۵۵ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر بازدید و به تعداد ۱۸۰ واحد صنفی فاقد استانداردهای لازم تذکر و تعداد ۱۰۴ مورد اخطاریه پلمب صادر کردند.   
 
همتی اظهار داشت: در اجرای این طرح ها ۷۸  واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات در ماه مبارک رمضان و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمب شد.   
 
فرمانده انتظامی ملارد با بیان این مطلب که، اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می گیرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار