مدیر آموزش و پرورش شهریار پیش از خطبه های نماز جمعه شهریار گفت: خطر تخریب در ۸۲ مدرسه شهریار وجود دارد.
کد خبر: ۴۱۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 06 May 2017
علی ذبیحی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهریار با بیان اهمیت نوسازی مدارس و زیر ساخت ها برای مدیریت آموزش و پرورش شهریار اظهار داشت: در این راه به کمک های مردمی نیاز داریم، ساخت و ساز مدارس بخش عمده ای از انرژی ما را صرف خود کرده است و کمتر به رسالت اصلی یعنی تعلیم و تربیت می رسیم.

وی با اشاره به انجام ۲۳ پروژه نوسازی در مدارس افزود: نوسازی مدارس تنها وظیفه آموزش و پرورش نیست و ما به تنهایی توان پاسخگویی نیاز رو به افزایش منطقه به نوسازی را نداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهریار با اشاره به برخی تهدیدات در صورت عدم توجه همه جانبه نهادها و ادارات شهرستان به نوسازی مدارس، گفت: اگر آموزش و پرورش در این راه همراهی نشود، قطعا به تنهایی به جایی نخواهد رسید.

ذبیحی گفت: شهرستان شهریار در معرض موج مهاجرت ها است و در حال حاضر ۸۲  مدرسه تخریبی وجود دارد که نباید دانش‌آموزان در آن حضور پیدا کند؛ اما به دلیل معیوب بودن زیرساخت‌های آموزشی همچنان به اجبار در حال استفاده از این مدارس هستیم و خطر وقوع حوادثی مانند حادثه پلاسکو در این شهر وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز بسیاری از ارزش های معنوی ما رنگ و بوی مادی به خود گرفته و این امر هشداری برای مسائل فرهنگی ما است، دشمنان ما امروز در پی همین هدف و وارد آوردن خلل در نظام فرهنگی و آموزشی کشور هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار