نشست مشترک ذی نفوذان اتباع خارجی مقیم شهرستان شهریار با نماینده دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 21 November 2016
در این نشست که به ریاست فرنیاپور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و با حضور خانم اله وردی نماینده دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد؛ فرنیاپور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون سیاست های کلی نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران درخصوص مهاجرین خارجی مقیم و امکاناتی که دولت محترم برای پناهندگان خارجی فراهم آورده از قبیل صدور کارت آمایش ، رفع محدودیت تحصیل برای اتباع خارجی بنا به توصیه مقام معظم رهبری و استقبال دولت محترم جناب آقای دکتر روحانی و اجرای طرح بیمه سلامت اتباع خارجی و ... ضمن خطاب قراردادن اتباع خارجی بعنوان برادران و خواهران دینی ، ایشان را مردمی فهیم ، صادق و کوشا دانسته و حضورشان در ایران را فرصتی برای همراهی با دولتمردان و مردم ،جهت توسعه همه جانبه کشور اعلام کردند .
در این جلسه خانم اله وردی نماینده دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل توضیحات مبسوطی درخصوص معرفی طرح بیمه سلامت در سه گروه هدف برای حاضرین داد و به سئوالات و ابهاماتی که میهمانان جلسه مطرح می کردند پاسخ دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار