فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان این‌که برای تمدن‌سازی انقلاب نیازمند الگوی معرفتی هستیم، گفت:در شرایط کنونی رفتار حاکمیت، دولتمردان و قوای سه‌گانه باید اسلامی‌تر شود زیرا تمام کشورهای جهان چشم به نظام ما و رفتار مسئولان و مردم ما دوخته‌اند.
کد خبر: ۳۱۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 19 October 2016
مرتضی کشکولی در نخستین یادواره ۲۶۱ شهید کارمند لرستان که چهارشنبه ۲۸ مهرماه در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد:  محصول کار و نتیجه یادواره‌های شهدا این است که ما به فداکاری، جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا پی ببریم و رفتار آنان را در عمل انجام دهیم.

وی با اشاره به این‌که ۳۷ سال است که استکبار جهانی در همه  راهبردها در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ناکامی برخورد کرده است، اضافه کرد: به برکت رشادت‌ها، دلاوری‌ها، جانفشانی‌های شهدا و رهبری ولایت فقیه، استکبار جهانی، آمریکا، کشورهای استکباری اروپا و ارتجاع عرب در مواجهه با انقلاب اسلامی ناکام هستند.

کشکولی اضافه کرد: اهداف آمریکایی‌ها در مذاکره با جمهوری اسلامی ایران تغییر در ساختار قانون اساسی و بازبینی آن و حذف ولایت فقیه، سپاه و شورای نگهبان بود که نه تنها به نتیجه نرسیدند بلکه کشور ما با تمام توان و اقتدار در حال پیشرفت است.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان این‌که برای هر میز یک مسئول ۷۳ نفر شهید داده‌ایم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهداست و هر روز اقتدار نظام چه در سطح و چه در عمق در حال پیشرفت است.

وی در خصوص رفتار ظالمانه و شیطانی آمریکا و انگلیسی‌ها و استکبار جهانی اظهار کرد: انگلیس فریب‌کار است اما آمریکایی‌ها در طول تاریخ اهل مذاکره نبودند و فقط با زبان جنگ و ایجاد ترس و حرف می‌زدند. این در حالی‌است که اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران توانست رفتار آمریکایی‌ها را تغییر دهد و آنان پای میز مذاکره آمدند و شمشیر آمریکا امروز کند شده است.

 وی با بیان این‌که امروز اسرائیل در ناامنی به سر می‌برد و یک رژیمی است که امنیت کامل ندارد، اضافه کرد: در تمام جنگ‌های اسرائیل با حزب‌الله لبنان و غزه که با همکاری و حمایت آمریکا انجام شد اسرائیلی‌ها شکست خوردند.

کشکولی با بیان این‌که تغییر رفتار آمریکایی‌ها امروز مشاهده می‌شود، ادامه داد: آمریکایی‌ها بر اساس برنامه پروتکل‌ها حرف می‌زنند و امروز وادار به تغییر در رفتارشان با ایران هستند کمااینکه در بحث سوریه و عراق وجود ایران را لازم می‌دانند.

کشکولی با اشاره به این‌که  دولتمردان آمریکا می‌گویند تحریم‌های ایران سخت‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ بشریت است، اضافه کرد: به برکت مقاومت مردم، پافشاری مردم و خون شهیدان تحریم‌ها مؤثر واقع نشد این در حالی‌است که امروز ایران در خاورمیانه طرفداران بسیار زیادی دارد و به یک قدرت بی‌بدیل جهانی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به این‌که آمریکا از سر اضطرار و استیصال و درماندگی  بر سرمیز مذاکره آمده است، اظهار کرد: امروزه در یمن شعار استراتژیک انصارالله این کشور،  الموت آمریکا» و الموت اسرائیل است.

وی با اشاره به این‌که شهدای ما شهید راه رفع سلطه بودند، عنوان کرد: شهدای ما رفتند تا سلطه استکبار را از سر جمهوری اسلامی ایران بردارند این در حالی است که امروز هدف تشکیل داعش، ناامن ساختن ایران بود ولی به تدابیر رهبری معظم انقلاب داعش در سوریه عراق و یمن در حال نابودی است.

کشکولی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران یک الگوی جهانی است، ادامه داد: در شرایط کنونی رفتار حاکمیت،  دولتمردان و قوای سه‌گانه باید اسلامی‌تر شود زیرا تمام کشورهای جهان چشم به نظام ما و رفتار مسئولان و مردم ما دوخته‌اند لذا برای تمدن‌سازی انقلاب نیازمند الگوی معرفتی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان این‌که کارمندان، صاحب منصبان، لشکریان و نظامیان باید یک الگوی معرفتی و رفتاری اسلامی داشته باشند، اضافه کرد: کارمندان و صاحب‌منصبان نباید غفلت کنند بلکه باید در مسیر شهدا حرکت کنند کمااینکه مسیر شهدا مسیر فداکاری ایثارگری و گذشتن از منافع شخصی، جناحی و خدمت به خلق خدا بوده است.

 وی با تأکید بر اسلامی‌تر شدن کامل رفتار شخصی و اداری در کشور افزود: ما باید ملتی تمدن‌ساز به جهان معرفی کنیم تا بدانند که کارمند ما شب و روز ندارد و فقط گره از کار مردم می‌گشایند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار