تا پايان سال:
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تحویل 15هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در شهرهای بیش از 25 هزار نفر جمعیت تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 05 May 2015
به گزارش تابناک تهران فریبرز واحدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت مسکن مهر استان تهران گفت: در این شهرها هدفگذاری دولت تحویل100هزار واحد مسکن مهر بود که تاکنون 85 هزار واحد واگذار شده است و تا پایان سال با تعیین تکلیف 15 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده ، پرونده مسکن مهر تهران در شهرهای بیش از 25 هزار نفر جمعیت به طور کلی بسته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه مسئولیت احداث مسکن مهر شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت در تهران بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است ، افزود : با هماهنگی مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم ،‌ قرار است واحدهای مسکن مهر در این شهرها نیز تا پایان سال به مردم تحویل شود.

واحدی با تأکید بر اینکه برای تحقق وعده تحویل مسکن مهر تا پایان امسال دستگاه‌های دیگر هم باید با تمام توان، در پروژه‌های باقی‌مانده حضور عملیاتی داشته باشند ، افزود : مهم‌ترین مسئله برای تحویل واحدها فراهم شدن شبکه آبرسانی و خدمات زیربنایی است که با تأمین اعتبار دستگاه‌های دیگر محقق می‌شود و وزارت راه و شهرسازی مشکلی برای تحویل مسکن مهر این شهرها تا پایان امسال در استان تهران ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار