رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تغییر مدیران در شهرداری پایتخت باید براساس توان و تخصص افراد باشد، از تغییر اتوبوسی مدیران شهری انتقاد و بر جلوگیری از این روند تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 05 July 2016
علیرضا دبیر روز سه شنبه در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: امیدوارم اگر قرار است تغییرات مدیریتی در شهر انجام ‌شود، تخصص افراد به عنوان ملاک و معیار اصلی انتصابات مورد توجه قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: شورای شهر براساس قانون در عزل و نصب مدیران شهری دخالت نمی‌کند اما نباید در یک روز شاهد تغییرات وسیعی در حوزه مدیران ارشد شهرداری تهران باشیم. 

وی با اشاره به اینکه شهردار تهران پس از رئیس جمهوری جایگاه ویژه ای در حوزه مدیریت اجرایی دارد، افزود: مگر می شود رئیس جمهوری شب بخوابد و صبح از خواب بیدار شود و یکباره چهار وزیر کابینه را تغییر دهد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه در تغییر مدیران شهرداری تهران کمترین توجه به اصل تخصص و توان افراد نشده است. 

وی با بیان اینکه فردی که تخصصی در حوزه حمل و نقل ندارد جایگزین مدیری می شود که سال‌ها در حوزه حمل و نقل فعال بوده، افزود: وقتی دلیل این جابجایی را جویا شدیم گفتند که ایشان 15 سال پیش در ناجا سابقه فعالیت داشته ‌است. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کار در ناجا به فعالیت در شهرداری تهران چه ارتباطی دارد. 

گفتنی است، روز گذشته با حکم شهردار تهران و طی مراسمی، سه معاون «خدمات شهری»، «فرهنگی و اجتماعی» و «حمل و نقل و ترافیک» شهرداری تهران تغییر کردند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار