رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که علت حادثه شهران در دست بررسی است و تاکنون نمی‌توان درباره دلیل قطعی آن اظهارنظر کرد.
کد خبر: ۲۴۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 18 June 2016

احمد صادقی درباره علت حادثه روز گذشته شهران اظهار کرد: از همان دقایق اولیه پس از وقوع، دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حادثه حضور یافته و ستاد بحران شهرداری نیز در محل تشکیل شد.

وی درباره علت وقوع این حادثه و اینکه گفته می‌شود برخورد تجهیزات و دستگاه‌های حفاری مترو باعث این حادثه شده است، گفت: در حال حاضر نمی‌توان در این باره اظهارنظر قطعی کرد؛ اما احتمال اینکه اصابت یا برخورد دستگاه‌های حفاری مترو باعث این حادثه شده باشد، کم است؛ چراکه کارگاه مترو و عملیات خط ۶ در عمق حدود ۲۵ متری زمین بوده و شریان‌هایی مانند لوله‌های آب، گاز و... نهایتا تا عمق ۲ متری از سطح زمین عبور می‌کنند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: میان کارگاه متر و شریان‌های عبوری بیش از ۲۰ متر فاصله وجود داشته و احتمال اینکه انفجار در پی برخورد دستگاه‌های مترو با لوله گاز رخ داده باشد تقریبا نزدیک به صفر است.

صادقی با اشاره به نظریه‌ها و دلایل مختلفی که برای این حادثه مطرح می‌شود، گفت: اظهارنظر درباره علت این حادثه نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی است و تا زمانی کارشناسان نظر خود را اعلام نکرده‌اند نمی‌توان علت قطعی را برای این حادثه عنوان کرد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بررسی علت این حادثه خبر داد و گفت: کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار