رییس اداره غله و خدمات بازرگانی جنوبشرق استان تهران با اشاره به استقبال کشاورزان از خرید محصول کلزا گفت: پیش بینی می شود که ۷۰۰تن کلزا از کشاورزان جنوبشرق استان تهران خریداری شود.
کد خبر: ۲۳۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 29 May 2016
محمد گلدستانی رییس اداره غله و خدمات بازرگانی جنوب شرق استان تهران با اشاره به آغاز خرید کلزا از کشاورزان منطقه اظهار داشت: اداره غله و خدمات بازرگانی جنوبشرق استان تهران به کشاورزان و مردم شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت خدمت رسانی می کند.

وی افزود: برای نخستین بار، خرید کلزا توسط اداره غله و خدمات بازرگانی جنوبشرق استان تهران در دستور کار قرار گرفت و این اداره از حضور کشاورزان و خرید محصولات آنان استقبال می کند.

گلدستانی ادامه داد: با پیگیری ها و پیش بینی های انجام شده، زمینه های لازم برای سهولت در خرید محصولات کشاورزان در حوزه کلزا فراهم است و هم اکنون کشاورزان می توانند به اداره غله مراجعه کنند.

وی بیان داشت: قیمت خرید تعیین شده برای کلزا با ناخالصی دو درصد و رطوبت ۱۰ درصد، دو هزار و ۵۳۰ تومان تعیین شده است.

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی جنوبشرق استان تهران با اشاره به بارگیری و خرید دو تن محصول در اولین روز اجرای این طرح گفت: در اولین روز اجرای این طرح، دو تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

وی با اشاره به استقبال کشاورزان از خرید محصول کلزا گفت: پیش بینی می شود که بین ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان جنوبشرق استان تهران خریداری و برای استحصال به کارخانه های طرف قرارداد ارسال شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار