شهردار منطقه 4 تهران جولان برخی از دستفروشان در سطح معابر را مهمترین معظل شهر تهران عنوان کرد و گفت: معاونت خدمات شهری و شهرداران نواحی باید با جدیدت در صدد رفع این معظل باشند.
کد خبر: ۲۳۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 28 May 2016
مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 در جلسه شورای معاونین با بیان مطلب فوق گفت: حضور میدانی معاونان و شهرداران نواحی در سطح محلات و استفاده از نقطه نظرات شورایاران و معتمدین محلی راهکار مناسبی برای رفع مشکلات ریز و درشت محله ها در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی است و باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به ایجاد سد معبر ساختمانی در برخی از معابر منطقه 4 گفت: ایجاد سد معبرهای ناشی از ساخت و سازها و بی توجهی به حق و حقوق شهروندی توسط سازندگان یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان است که باید معاونت شهرسازی و معماری و نواحی 9 گانه با جدیت در رفع این مشکل تلاش نمایند.

شهردار منطقه 4 با تاکید بر اجرای طرح جهادی نگهداشت مینیاتوری معابر و مراکز فرهنگی و ورزشی افزود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد شهرداری تهران مبنی بر نگهداشت مطلوب شهر ، طرح فوریتی بهسازی و رفع مشکلات شهری در قالب نگهداشت شهر پس از ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار می گیرد.

بهاری اضافه کرد: در حال حاضر اکیپ های اجرایی منطقه 4 در حوزه های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری جهت شناسایی مشکلات موجود در محلات فعالیت خود را آغاز نموده اند و پس از پایان ماه مبارک رمضان این طرح در قالب طرح جهادی آغاز خواهد شد.
وی پرداخت دیون را از مهترین برنامه های سال جاری عنوان کرد و گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران و دیون یکی از مهمترین اقدامات سال جاری است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار