تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: مردم و مسوولان به تناسب مسولیت خود در تحقق شعار سال جدید سهیم هستند.
کد خبر: ۲۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 15 April 2015
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان عبدالعظیم حسنی(ع)، آیت الله محمد محمدی ری شهری در دیدار با سرکلانتر و فرماندهان انتظامی شهرستان ری یکی از راهکارهای مهم امنیتی در جامعه را جلوگیری از تشدید اختلاف و تبدیل آن به همدلی برشمرد و اظهار داشت: اگر در جامعه همدلی فراگیر شود، بسیاری از مسایل امنیتی در جامعه امکان بروز پیدا نمی کند.

وی با بیان اینکه دو عنصر که سبب همدلی و همزبانی و الفت در جامعه می شود، افزود: عنصر احسان و نیکی کردن است که این مساله کاربرد خانوادگی، اداری و حتی سیاسی و اجتماعی هم دارد که انسان نسبت به کسی که به او احسان می کند، همدل و همزبان می شود و دیگری مساله انصاف است که انسان با دوست و دشمن بدون افراط و تفریط و با نگه داشتن جانب انصاف رفتار کند.

وی با استناد به آیات پایانی سوره مبارکه عنکبوت بیان داشت: موفقیت درهمه کارها دو رمز اصلی دارد که یکی ازآنها، بکارگیری همه توان در کارها و دیگری اخلاص و صرفا برای خدا کارکردن است که اگر این دو در کنار هم انجام شود موفقیت به طور قطعی حاصل خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام با قدردانی و اظهار رضایت از زحمات و تلاش نیروی انتظامی در شهرستان ری گفت: اگر بخواهید کارهایتان برکت بیشتری داشته باشد، بایستی در امور خود با همه توان حاضر و صرفا اهداف خود را با رعایت اخلاص در نظر بگیرید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار