مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به دنبال وقوع سیل اخیر در شهرستان شمیرانات، حدود 20 میلیارد تومان به ابنیه راه در رودبار قصران خسارت وارد شد.
کد خبر: ۲۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 14 April 2015
فریبرز واحدی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص میزان خسارت سیل رودبار قصران به ابنیه وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: تاکنون میزان تقریبی 20 میلیارد تومان به پل‌ها و دیوار ساحلی کنار رودخانه آسیب وارد آمده است که باید دوباره ترمیم و بازسازی شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، امکان عبور و مرور برقرار است؛ اما باید حجم آب کمی کم شود تا بتوانیم برآورد و تعیین خسارت اصلی سیل این منطقه را به وزارت راه اعلام کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: خسارت‌ها از کف رودخانه جاجرود و مناطق کمرخانی، رودک و گلوکان باید بررسی فنی و اجرایی و سپس اعلام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: در این مسیر، ریزش کوه را به علت هوازدگی لایه‌های کوه و اینکه این کوه‌ها در امتداد گسل مشاء هستند، داشتیم؛ اما هیچ وقت ریزش از سمت رودخانه و ... نبوده است.

واحدی بیان کرد: اگر آب کمی بیشتر از حد طبیعی بالا بیاید و در طول مسیر جاری شود و با توجه به اینکه بستر رودخانه در این سال‌ها دچار فراز و نشیب‌های فراوان شده، خیلی از ابنیه و تجهیزات راه‌ها دچار آسیب‌دیدگی شدید می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار