بهتاش صناعی ها در کف و گو با تابناک:
تابناک تهران - جند ماه از اکران فیلم «احتمال بارش باران اسیدی» که ابتدا به خاطر بازی شمس لنگرودی در آن سر زبان ها افتاده بود می گذرد و هنوز هم هر از چندگاهی خبری درباره اش دست به دست می چرخد مثل انتشار فایل قابل دانلودش در اینترنت اما کارگردان این فیلم می گوید استقبال از اکران فیلمش در سینماهای هنر و تجربه ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 26 April 2016

چند ماه پیش خبری دست به دست می شد که می‌گفت شمس لنگرودی در یک فیلم بازی کرده و از قضا نقشش بسیار به خودش شبیه است.

کم کم اطلاعات دیگری درباره فیلم منتشر می شد که دیگر بازی شمس لنگرودی محور آنها نبود و سوژه فیلم بیشتر از حاشیه ها به چشم می‌آمد. حالا چندین ماه از اکران احتمال بارش باران اسیدی می گذرد و بهتاش صناعی‌ها کارگردان این فیلم  از استقبال از فیلمش راضی است.

صناعی‌ها می گوید: «بعضی ها فکر می کنند فیلم های مجموعه هنر و تجربه مخاطب خاص دارند اما به اعتقاد من اینطور نیست بلکه هنر و تجربه موقعیتی ست ویژه برای فیلم هایی با شرایط خاص».

او ادامه می دهد: «نمی خواهم بگویم که مثل برخی ها توقع استقبال ازفیلم را نداشتم و غافلگیر شدم بلکه به دلیل حاشیه هایی که قبل از اکران درباره فیلم سر زبان ها افتاده بود حدس می زدم که مردم برای تماشای احتمال بارش باران اسیدی به سینما بیایند با این وجود مثل هر کس دیگری که کارش دیده شده از این استقبال و ادامه دار بودن آن خوشحالم و امیدوارم اثر تاثیری را که می خواستم گذاشته باشد و پیامی که می خواستم رسانده باشد.».

صناعی ها درباره اینکه فکر می کند حضور شمس لنگرودی در فیلش چقدر به استقبال از آن کمک کرد میگوید: «به هر حال قطعا این موضوع بی تاثیر نبود و به مطرح شدن فیلم در اذهان کمک کرد از طرفی بازی خوب و تاثیر گذاری داشتند ولی خب نمی توانم بگویم همه فیلم به حضور ایشان وابسته بود و بقیه عوامل در قوام فیلم کم اهمیت بودند. هنوز معتقدم ایشان بهترین انتخاب برای نقش منوچهر در فیلم من بودند نه به خاطر چهره بودنشان بلکه بیشتر به این خاطر که دقیقا با کاراکتر فیلم هم خوانی دارند. »

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
باران اسیدی دیگه کیه؟
بازیگر جدیده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار