کد خبر: ۲۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 10 April 2015
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از افتتاح تالار بزرگ خاوران در فصل بهار امسال خبرداد.

خلیل راحتی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام تالار بزرگ خاوران که قرار بود در سال 92 افتتاح شود گفت: این تالار بزرگترین مجموعه سالن‌های تئاتر تهران است که تا پایان فصل بهار مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تالار تئاتر بزرگ تهران که در محله خاوران قرار دارد، دارای 6 سالن تئاتر حرفه ای و یک سالن روباز است، ادامه داد: این تالار آماده بهرداری است و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال مالی شهرداری که اوایل تیرماه است افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به انتقادات یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان پروژه‌ای را که حدود 80 درصد پیشرفت داشته متوقف کرد و براساس استاندارهای مدیریتی باید این پروژه تکمیل و سپس بهره برداری شود.

راحتی با بیان اینکه پروژه ساخت، مجموعه پردیس تئاتر خاوران به زودی تمام می‌شود، تصریح کرد: تئاتر بزرگ خاوران، بزرگترین مجموعه سالن‌های تئاتر خاورمیانه است که دارای سالن نمایش سنتی، مدرن، آئینی و.. است که نحوه طراحی سالن نمایش آن نیز براساس آخرین استاندارهای روز دنیا ساخته شده است که تنها سالن اصلی آن، گنجایش1200 نفر را دارد.

به گزارش ایسنا،این پروژه از سال 86 آغاز و قرار بود که در سال 92، مورد بهره برداری قرار گیرد اما در حال حاضر افتتاح این تالار بزرگ به انتهای بهار 94 رسیده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار