معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری ارتقای شاخص خدمات‌رسانی و تامین رفاه عمومی مردم را از اولویت‌های این شهرستان برشمرد.
کد خبر: ۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 06 April 2015

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار داشت: امسال شاهد ارتقای شاخص خدمات‌رسانی به مردم شهرستان ری اعم از شهر و روستا، از محل اعتبارات عوارض ارزش افزوده و آلاینده‌ها خواهیم بود.

وی طی گزارشی با اشاره به عملکرد فرمانداری، بخشداری‌ها و دستگاه‌های تابعه و عملی شدن بخشی از تعهدات در ارتباط با ایجاد خدمات رفاهی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی در حوزه شهری و روستایی در سال 93 گفت: یکی از کارهای شاخصی که در سال گذشته صورت پذیرفت اصلاح ساختار اداری شهرستان ری بود که به لطف خدا نزدیک به 80 درصد این امر محقق شد.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در شهرستان و استفاده بهینه از این پتانسیل‌های موجود در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان تصریح کرد: از دیگر اموری که در سال 93 با پیگیری و تلاش مجدانه‌ای انجام شد، شناسایی منابع درآمدی شهرستان در حوزه عوارض آلایندگی و ارزش افزوده بود که با کمک دولت و همت مسئولان خدوم شهرستانی این امر محقق شد و خوشبختانه توانستیم بعد از سال‌ها مظلومیت شهرستان در این ارتباط، حجم اعتبارات قابل ملاحظه‌ای را در راستای ارتقای سطح خدمات رفاهی شهری و روستایی دریافت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم در حوزه انسجام ملی فعالیت‌های ارزنده‌ای صورت گرفت و با درایت و تدبیر فضای سیاسی شهرستان برای همه جریانات سیاسی معتقد به نظام و مدافع ارزش‌های نظام فراهم شد تا با کمترین تنش و به شکل گسترده در راستای جذب اعتماد مردم و ارتقاء و حفظ وحدت ملی فعالیت کنند.

معاون استاندار تهران در پایان افزود: در سال 93 با همگرایی و همدلی خوبی که بین همه دستگاه‌های اجرایی وجود داشت فضای آرامی را از همه لحاظ در شهرستان شاهد بودیم که جا دارد از همه مسئولان ذی‌ربط و خدوم تقدیر کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار