وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه مدارس شبانه روزی کم است پیشنهاد داد:خیرین با حضور در مدارس شبانه روزی امنای این مدارس شوند.
کد خبر: ۱۷۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 06 February 2016
علی اصغر فانی در همایش حامیان مدارس شبانه روزی گفت: پیام سند تحول بنیادین به عنوان اساس برنامه ششم ارتقا کیفیت آموزش و عدالت آموزشی است.

وی افزود: عزم جمهوری اسلامی این است که دانش آموزی خارج از مدرسه و پوشش تحصیلی نباشد . امروز در دوره ابتدایی پوشش ۹۹ درصدی و در متوسطه اول ۹۴ درصد و متوسطه دوم ۸۴ درصد تحت پوشش هستند که آمار چشمگیری است.

فانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مصمم به انسداد مبادی بی سوادی و گسترش پوشش تحصیلی است و بسط مدارس شبانه روزی به همین منظور است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قبل از اتقلاب اسلامی مدرسه شبانه روزی دخترانه نداشتیم، گفت: امروز بیش از ۴۰۰هزار نفر در بیش از ۳۳۰۰مدرسه شبانه روزی مشغول تخصیل هستند که پذیرای استعدادهای ناب و غنی دانش آموزان مناطق محروم هستند.

وی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی و امام(ره) عدالت آموزشی و کشف این استعدادها به عنوان ذخایر علمی و کشور انقلاب و ملت است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: همه علاقمندان، مردم نیک اندیش و خیرین را به یاری مدارس شبانه روزی دعوت می کنم. خیرین می توانند با حضور در مدارس شبانه روزی امنای این مدارس شوند.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری هرجا مردم حضور داشتند ضرر نکردیم و امروز مدارس شبانه روزی این حضور را می طلبد.

فانی خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۴۰۰ هزار دانش آموز شبانه روزی در نظر گرفته شده که کفایت نمی کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار