مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به محرومترین مناطق از لحاظ فضای آموزشی در استان تهران گفت: دهه فجر۲۰پروژه آموزشی در استان تهران افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۶۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 25 January 2016
داریوش ورناصری درباره بودجه نوسازی استان تهران در بودجه سال ۹۵ گفت: سهم سازمان نوسازی در بودجه سال ۹۵ خیلی تغییر نکرده است.

وی افزود: بودجه نوسازی کاهش نیافته است اما نسبت به سال گذشته افزایش بودجه کمی را داشته ایم.

مدیرکل نوسازی شهر تهران گفت: سقف اعتبارات ما در سطح ملی در سال ۹۴ اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی بوده است و در استانی نیز ۶۰ میلیارد تومان بود و به همین مقدار خیرین کمک کرده اند که اگر مجددا همین اعتبارات را به ما بدهند بسیاری از مشکلات ما حل می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران تاکید کرد: برخی از مناطق شهر تهران به دلیل فرسودگی و انبوه سازی اعتبارات همانند منطقه ۱۷،۱۹،۲۲،۱۲،۱۵،۱۳،۱۸ پرند و پردیس اعتبار بیشتر نیاز دارند.

وی بیان کرد: منطقه ۲۲ نیاز به ساخت ۱۲۵ مدرسه طی چند سال آینده دارد که ما در سال جاری تنها توانستیم ۲ مدرسه بسازیم در حالی که باید سالانه حداقل ۲۰ مدرسه در این منطقه ساخته شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران بیان کرد: با اعتبارات سال جاری ۱۲۰ پروژه آموزشی تحویل آموزش و پرورش دادیم که ۲۰ پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار