کد خبر: ۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 27 March 2015
به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رجبعلی خسروآبادی اظهار کرد: بازار داغ سفرهای نوروزی مراجعه به سایت های اینترنتی برای خرید خدمات سفر را افزایش داده و این موضوع سبب شده تا بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی که فاقد هرگونه مجوز قانونی از اداره کل میراث فرهنگی تهران هستند، اقدام به فروش خدمات سفر و گردشگری در فضای مجازی کنند.

وی افزود: به مسافران نوروزی که قصد خرید خدمات سفر در فضای مجازی دارند هشدار می دهیم که دارا بودن مجوز فعالیت و انعقاد قرارداد مکتوب دو شرط اصلی و اولیه برای ارائه خدمات سفر و گردشگری در فضای مجازی هستند.

خسروآبادی از شهروندان درخواست کرد تا بدون حصول اطمینان از موارد اعلام شده از خرید خدمات سفر و واریز هرگونه وجه در فضای مجازی اجتناب کرده و موضوع را سریعا به پلیس فتا اطلاع دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروزی، تعدادی از شکایات واصله حاکی از آن است که مسافرانی که اقدام به خرید خدمات سفر و گردشگری از فضای مجازی کرده اند، پس از بررسی های لازم دریافتند که اسناد این خدمات از جمله بلیت و مدارک ذخیره محل اقامت جعلی بوده است.

وی همچنین از رشد هشت درصدی اقامت در استان تهران در مقایسه با دور اول سفرهای نوروزی در سال 93 خبر داد و گفت: تبلیغات برای معرفی تهران به عنوان مقصد گردشگری در ایام نورزی و توزیع کارت تخفیف تهران موجب این رشد هشت درصدی بوده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار