کد خبر: ۱۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 25 March 2015

اسکان مسافران نوروزی در استان تهران نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظهر امروز 5 فروردین با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: در دور اول سفرهای نوروزی، 72 هزار نفر در استان تهران اسکان داشتند.

وی به تشریح اسکان مسافران در اماکن اقامتی استان تهران اشاره کرد و افزود: 24 هزار نفر در هتل‌ها ، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، 20 هزار نفر در کمپ‌های اسکان و 21 هزار نفر در مدارس اسکان داده شدند.

خسروآبادی با بیان اینکه استان تهران در مسیر تبدیل شدن به مقصد سفر مسافران نوروزی حرکت می کند، یادآور شد: ما هنوز به این هدف که تهران را از یک شهر گذرگاهی به مقصد مسافران تبدیل کنیم نرسیده‌ایم اما با اقدامات و برنامه‌هایی که در دستور کار است، بی‌تردید در حال حرکت در مسیر این هدف هستیم.

مدیرکل میرث فرهنگی استان تهران ادامه داد: طراحی و توزیع تهران کارت در بین مسافران نوروزی یکی از مهمترین اقدامات ما در این حوزه بوده است و با توجه به تخفیف‌های ویژه‌ای که رستوران‌ها، هتل‌ها، سینماها، موزه‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی با ارائه این کارت به مسافران ارائه می‌کنند، رغبت ماندن در تهران در بین مردم افزایش یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس آمار و اطلاعاتی که در دست داریم بیشتر افرادی که برای اولین‌بار به موزه‌ها مراجعه کرده‌اند، از تهران کارت استفاده کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار