يكي از مهمترين معضلات منطقه 15 ، بافت هاي فرسوده است.
کد خبر: ۱۵۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 05 January 2016
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در جلسه شورا گفت: اميدوارم در بودجه 95 اعتبارات ويژه اي براي نوسازي بافت هاي فرسوده در شهر تهران و به ويژه در منطقه 15 ديده شود.

مرتضي طلايي همچنين از دو کميسيون شهرسازي و معماري و برنامه و بودجه شوراي شهر تهران خواست توجه ويژه‌اي به بافت فرسوده منطقه 15 داشته باشند.

وي با اشاره فعاليت سراهاي محلات گفت: سراهاي محلات به يکي از رده ‌هاي شهرداري تبديل شده و در امتداد شهرداري کار مي‌کنند در حالي که قرار ما براي فعاليت اين مجموعه‌ها اينگونه نبوده است و در واقع قرار بود سراها، محلات را اداره کنند. 

رئيس ستاد هماهنگي شوراياري‌هاي محلات شهر تهران با اشاره به گزارش ارائه شده از سوي دبير دبيران شوراياري منطقه 15 گفت: مشکلات مطرح شده به صورت جمع‌بندي شده در اختيار کميسيون‌هاي شوراي شهر تهران براي بررسي بيشتر قرار خواهد گرفت.

طلايي به ميدان شوش در منطقه 15 اشاره کرد و افزود: فعاليت اوراقچي‌ها در محدوده ميدان شوش يکي از مشکلات ديرينه منطقه است و چنانچه ميدان شوش ساماندهي شود بخش قابل توجهي از مشکلات منطقه مرتفع خواهد شد.

وي همچنين به جايگاه شوراياران در بحث نظارت اشاره کرد و گفت: در اين زمينه اميدواريم کميسيون نظارت شوراي شهر تهران و ساير بخش‌هاي شهرداري يک دستورالعمل و آيين‌نامه‌اي در زمينه نظارت شوارياران تهيه و ابلاغ کنند تا سطح نظارت شوراياران مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار