پژوهشگر تاریخ تهران در همایش بین المللی ارتباطات و شهرگردی هنری با بیان اینکه همه ما به شهر تهران بدهکاریم و باید این شهر را دوست داشته باشیم اظهارکرد: تو را به خدا آنچه در تهران است، پاس بدارید.
کد خبر: ۱۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 05 January 2016
نصرالله حدادی که یکی از برگزیدگان همایش بین المللی ارتباطات و شهرگردی هنری بود در سخنانی گفت:دو ماه دیگر تهران 230 سال است که پایتخت است و هیچ شهری به اندازه تهران پایتخت نبوده است.

این پژوهشگر تاریخ تهران خاطر نشان کرد: هیچ زمان انگشت اتهام را به سوی هیچ نهادی از شهرداری تا دولت نگرفته ام اما معتقدم تک تک ما در بر این شهر مسئول هستیم و باید از ابزار رسانه برای حقایق تهران استفاده کنیم چرا که این شهر آنقدر دیدنی ،گفتنی و مروت و معرفت دارد که گفتن از یک گوشه آن تمام نشدنی است.

حدادی افزود:  در سال 1298 با صدور شناسنامه ، بسیاری از مردم در انتهای نام فامیلی خود « تهرانی » را اضافه می کردند اما ببینید با تهران چه کرده ایم که امروز همه از تهران فرار می کنند.
وی با اشاره به بازدید از مکان های تاریخی شهر تهران در کنار تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بازدید از مسجد حاج کاظم گیتی و نمایش هفت کاسه معلق، یکی از نماینده ها که اصفهانی است گفت نمی دانستم تهران مسجد زیباتر از اصفهان دارد اما باور کنید تهران بسیار زیبا است.

پژوهشگر تاریخ تهران بابیان اینکه در گذشته محله های تهران از چنان جایگاهی برخوردار بود که بچه کدام محل بودن در تهران افتخار بود، تصریح کرد: متاسفانه  امروز در حالاز دست دادن  این هویت ها هستیم در حالی که این هویت تهران است پروین اعتصامی در آن رشد کرد و بهار مشهدی ، ملک اشعار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار