رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران با اشاره به این نکته که جاده های شرق استان تهران از پرترددترین جاده های کشور است، گفت: طرح همیار پلیس با جدیت در ایام نوروز دنبال می شود.
کد خبر: ۱۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 18 March 2015
به گزارش مهر، علیرضا همیانی با اشاره به آمادگی پلیس راهور شرق استان تهران برای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی اظهار داشت: اگرچه در ایام نوروز اغلب مردم در تعطیلات به سر برده و به سفر می روند اما پلیس با جدیت و توان مضاعف تلاش دارد تا به مسافران و مردم خدمت رسانی کند.

رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال و افزایش ترددهای شهری و برون شهری، پلیس راهور شرق استان تهران نیز فعالیت خود را برای تسهیل در عبور و مرور به کار گرفته است.

طرح همیار پلیس در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک نقش دارد

وی ادامه داد: هم اکنون نیروهای پلیس راهور شرق استان تهران در مسیرهای حوزه استحفاظی این نیرو مستقر بوده و علاوه بر دقت و نظارت بر رفت و آمد مسافران نوروزی، نقش مهمی را تسهیل عبور و مرور مردم ایفا می کند.

سرهنگ همیانی با اشاره به اجرای طرح همیار پلیس در حوزه شرق استان تهران در ایام نوروز اضافه کرد: بیش از پنجاه هزار دانش آموز شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، فیروزکوه، دماوند و پردیس در قالب طرح همیار پلیس به نیروهای پلیس راهور کمک می کنند.

همیاران پلیس بازوان پلیس راهور هستند

این مسئول عنوان کرد: طرح همیار پلیس در طول سالهای اخیر توانسته است به اهداف خود دست پیدا کند به همین خاطر این طرح در سال آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد زیرا این طرح فرهنگ ترافیک را در جامعه نهادینه ساخته و نوجوانان و کودکان را از سنین پایین با قوانین رانندگی آشنا می سازد.

وی بیان داشت: دانش آموزانی که در طرح همیار پلیس حضور دارند با شرکت در دوره های عملی که توسط پلیس راهور تدارک دیده شده، آموزش های لازم را دیده و به عنوان بازوی پلیس فعالیت می کنند.

گفتنی است به گفته مسئولان پلیس راهور شرق استان تهران، این نیرو در طول تعطیلات نوروز به طور شبانه روزی در جاده های این منطقه از استان تهران که از پرتردد ترین معابر کشور می باشد مستقر بوده و به صورت محسوس و نامحسوس ترافیک را کنترل می کند
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار