ساجدی نیا گفت: معتادان متجاهر را یک هفته‌ای جمع می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 24 November 2015
سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر توضیحاتی را در خصوص جمع آوری معتادان کارتن خواب ارائه کرد و گفت: معضل هرندی مربوط به 14 سال گذشته است و هر سال وضعیت بدتری را در این محله شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه پلیس طی پنج سال اخیر 23 مرحله طرح گسترده در این محله اجرا کرده است افزود: متاسفانه بعد از دستگیری، این افراد مجددا رها می‌شوند و دوباره به چرخه معیوب باز می‌گردند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه این منطقه بهترین مکان برای ایجاد پاتوق برای معتادان شهرستانی است گفت: 16 هزار نفر معتاد متجاهر در پایتخت وجود دارد که از میان آنها 1500 نفر زن هستند و پلیس هیچ مشکلی در راستای اجرای جمع آوری آنها ندارد.

وی با بیان اینکه پلیس قول می‌دهد در صورت آمادگی سایر دستگاه‌ها ظرف یک هفته 97 درصد معتادان متجاهر پایتخت را جمع آوری کند گفت: پلیس در بحث جمع آوری هیچ مشکلی ندارد.

ساجدی نیا با بیان اینکه 38 پاتوق دیگر به مانند هرندی در سطح پایتخت وجود دارد اظهار کرد: اگر این 38 پاتوق را جمع کنیم به مانند جمع آوری دو سوم مشکلات هرندی است و چه خوب است که شورا فکری به حال این محلات بکند.

وی با بیان اینکه روزانه پلیس 140 مواد فروش خرد را در سطح پایتخت دستگیر می‌کند، گفت: در هشت ماهه ابتدایی امسال 12 تن مواد مخدر در پایتخت کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته رشد 41 درصدی کشفیات را شاهد بوده‌ایم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار