قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: طرح نگهداشت شهر و هوشمندسازی در حوزه ساخت و ساز چهره شهر را تغییر داده است.
کد خبر: ۱۳۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 23 November 2015
تورج فرهادی قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارکرد: با اجرای فرآیند هوشمندسازی، مکانیزه شدن امور شهرسازی و معماری، بازدیدهای مستمر و هدفمند ضمن ارتقاء سطح کیفی و وضعیت ایمنی کارگاه‌های ساختمانی، چهره شهر دگرگون شده است.
 
وی بحث هوشمند سازی سیستم‌های موجود در حوزه شهرسازی را از دغدغه‌های اصلی شهرداری تهران و حوزه معاونت شهرسازی و معماری عنوان کرد.
 
فرهادی گفت: بحث هوشمندسازی سیستم بر این اساس است که ما بتوانیم حواشی منفی کار را کم کرده و تا آنجا که امکان دارد، دست کاربر را از سیستم کوتاه کنیم و این اتفاق با مدیریت و راهبری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در حال انجام است که در این راستا به صورت هفتگی و منظم در هر هفته یک روز موضوع‌های هوشمند سازی در تمام ابعاد مختلف را با حضور کارشناسان سازمان فناوری و همه مسئولان مرتبط پیگیری می‌شود که با جدیتی که در این حوزه وجود دارد اتفاقات خوبی در بخش هوشمند سازی در حال روی دادن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار