مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از توزیع 6 سبد کالا در سال 94میان ده هزار بازنشسته شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 22 November 2015
مصطفی منتظرالمهدی با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری سه سبد کالا شامل دو سبد پروتئین و یک سبد خوار و بار میان بازنشستگان توزیع شده است و هم اکنون نیز چهارمین سبد کالا شامل اقلام پروتئینی (گوشت قرمز و سفید) به درب منزل تمام بازنشستگان ساکن کلانشهر تهران و شهرستان های اطراف در حال ارسال است.

وی با اشاره به حجم قابل توجه مواد ارائه شده به بازنشستگان شهرداری تهران، اظهار کرد: تلاش کردیم به گونه ای عمل شود تا مواد غذایی ارائه شده به بازنشستگان به لحاظ کمیت و کیفیت با کاهش یا افتی مواجه نشود و براین اساس از معتبرترین برندهای موادغذایی برای این کار استفاده می شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در ادامه به بهره مندی از نظر کارشناسان تغذیه در نوع اقلام سبد کالا تاکید کرد و گفت: علاوه بر بهره مندی از نظر کارشناسان تغذیه، از بازنشستگان نیز نظرسنجی درباره اقلام موردنیاز در سبد غذایی به عمل می آیند و از برآیند نظر آن ها اقلام سبد کالا مشخص می شود.

منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: بازنشستگانی که در شهرستان ها زندگی می کنند، معادل ریالی سبد کالا با پرداخت اولین حقوق به حساب این قشر از جامعه واریزخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار