کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش ها در استان تهران از فردا بعداز ظهر خاتمه می یابد و دمای هوای تهران دو تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
کد خبر: ۱۲۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 10 November 2015
امین حسین نقشینه بیشینه امروز و کمینه فردا صبح تهران را به ترتیب 14 و هشت درجه سانتیگراد و بیشینه روز چهارشنبه و کمینه صبح پنجشنبه را 12 و چهار درجه سانتیگراد و بیشینه روز جمعه و کمینه صبح شنبه را 14 و چهار درجه سانتیگراد اعلام کرد.

وی افزود: آسمان امروز استان تهران ابری همراه با بارندگی، بارش ها بر روی مناطق مرتفع به شکل برف و مناطق مرتفع شمال و شرق استان تهران مه آلود خواهد شد.

نقشینه گفت: آسمان فردا (چهارشنبه) تهران نیز ابری همراه بارندگی، بر روی ارتفاعات برف و مه گرفتگی و از بعداز ظهر کاهش ابر و بارندگی پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان روز پنجشنبه تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با ورزش باد خواهد بود تصریح کرد: دمای هوای تهران روز جمعه افزایش نسبی یک تا دو درجه سانتیگراد خواهد داشت.

وی گفت: میزان بارندگی ها در 24 ساعت گذشته در ایستگاه های مهرآباد هفت میلی متر، اقدسیه در منطقه شمیرانات 18 میلی متر، آبعلی 14 میلی متر لواسانات 13 میلی متر، شهریار هشت میلی متر پژوهشکده هواشناسی واقع در چیتگر 9 میلی متر و دانشگاه ژئوفیزک دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی 11 میلی متر ثبت شده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار