سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در دو باب مغازه فروش ظروف یک‌بار مصرف به‌وسعت ۳۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان شعله‌های آتش مهار شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 06 November 2015
سید جلال ملکی درباره جزییات مهار این آتش سوزی گسترده گفت: ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه ظهر دیروز آتش‌سوزی در خیابان سازمان آب ستارخان به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۶ خودرو به‌همراه تجهیزات و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. این دو فروشگاه مملو از انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، نایلونی و... به وسعت ۳۰۰ متر مربع که مجاور یکدیگر قرار داشتند ناگهان طعمه آتش شدند که با شدت یافتن آن هر لحظه احتمال می رفت آتش به مغازه های اطراف سرایت کند.

وی افزود: آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی با استفاده از لوله های آبدهی از چند جهت به مقابله با این آتش سوزی که به سرعت افزایش می یافت رفتند و سرانجام با عکس العمل به موقع، شعله های آتش در هر دو فروشگاه را در حدود ساعت ۱۳ مهار و کاملا خاموش کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

سخنگوی سازمان  آتش نشانی با اشاره به این که در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی وارد نشد و تنها یک آتش نشان دچار دود گرفتگی شد که با حضور عوامل اورژانس اقدامات اولیه برای مداوای مصدومان در محل حادثه انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان بعد از ۳ ساعت تلاش با مهار کامل شعله های آتش به عملیات خود پایان دادند. علت وقوع این حادثهاز سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است .

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار