مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به کمبود سه هزار و 700 دبیر مرد در سال تحصیلی 95-94 گفت: این کمبود با بهره مندی از نیروی حق التدریس جبران شده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 31 October 2015
اسفندیار چهاربند روز شنبه افزود: آموزش و پرورش شهر تهران حدود 85هزار ساعت کمبود دبیر مرد دارد که برای جبران آن از نیروهای حق التدریسی که از قبل در آموزش و پرورش فعالیت داشتند، استفاده می کنیم.
 
وی بیان کرد: برای جبران کمبود دبیر مرد در آموزش و پرورش شهر تهران از بخشی از ساعت غیرموظف نیروهای موظف و نیروهای بازنشسته در قالب هفته ای هشت ساعت تدریس نیز استفاده کرده ایم.

چهاربند درباره آخرین وضعیت نیروهای مازاد زن در آموزش و پرورش شهر تهران نیز گفت: ساماندهی نیروهای زن در فعالیت ها و سمت های اصلی همچون مدیر، معاون، معلم و کادر اجرایی مدرسه به پایان رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: کار ساماندهی این نیروها در سمت ها و اولویت های دوم همچون کتابدار و مشاور نیز در حال انجام است که در برخی از مناطق آموزش و پرورش شهر تهران به پایان رسیده است.

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران پیش از این اعلام کرده بود که آموزش و پرورش شهر تهران با مازاد دبیران زن و کمبود یک هزار و 700 آموزگار و سه هزار و 700 دبیر مرد در مناطق مختلف شهر تهران مواجه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار