مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از آماده سازی 63 کلاس درس جهت پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ 08 March 2015
غلامعلی خانی به ایرنا گفت: شهرستان پاکدشت در مسیر تردد مسافران نوروزی و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) بوده و همواره شاهد حضور تعداد بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی است .

وی افزود : قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت شرق کشور ، وجود جاذبه های مهم گردشگری ، باغات متعدد گل و گیاه و نیز نزدیکی پاکدشت به تهران این شهرستان را به کانون توجه بسیاری از مسافران و گردشگران نوروزی قرار داده و بسیاری از آنان در طول مسیرخود در این شهرستان اقامت می کنند.

خانی بیان داشت: مسوولین شهرستان پاکدشت به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران در طول ایام نوروز، امکانات خود را بسیج نموده و تلاش کرده اند با تجهیز مدارس منتخب و در دسترس پاکدشت، آنان را برای استقرار مسافران آماده نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت افزود: مدارس عفاف، شهدای فرهنگی، صاحب الزمان(عج)، نرجس(س) و زعیم در بخش مرکزی و شریف آباد با 63 کلاس درس میزبان و پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

خانی بیان داشت: کلاس های این مدارس به تلویزیون، یخچال، گاز، پتو، فرش و حمام مجهز شده و از 26 اسفند ماه تا 15 فروردین سال آینده پذیرای مسافران می باشند.

وی گفت: ستاد اسکان مسافران نوروزی با تهیه برشورهای اطلاع رسانی و نصب بنرهای متعدد، مسافران را جهت دستیابی به مراکز اسکان راهنمایی می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت افزود: سال گذشته بیش از 5 هزار نفر از فرهنگیان و مسافران نوروزی در مدارس شهرستان پاکدشت اسکان داده شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار