تابناک تهران- سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعداز ظهر روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب و سواحل غربی دریاي خزرابرناکی وبارش شروع شده و بتدریج در روز سه شنبه دامنه فعالیت آن جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز را فرا می‌گیرد، همچنین طی سه روز آینده پایتخت آسمانی نیمه ابری خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 24 October 2015
به گزارش تابناک تهران، براساس داده ها والگوهاي پیش یابی هواشناسی امروز درغالب مناطق کشور جو نسبتأ پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود که افزایش دما در سواحل دریاي خزرقابل توجه بوده ودربرخی مناطق سواحل غربی خزر با وزش بادجنوبی همراه است.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر امروز دربرخی نقاط استان هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، وزش باد و
بارش پراکنده رخ خواهد داد در برخی مناطق شرق کشور وزش باد و گردوخاك دور از انتظار نیست.

 روز یک شنبه در برخی مناطق شمال غرب کشوربارش پراکنده رخ خواهد داد.از بعداز ظهر روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشوردرشمال غرب وغرب وسواحل غربی دریاي خزرابرناکی وبارش شروع شده وبتدریج در روز سه شنبه دامنه فعالیت آن جنوب غرب و دامنه هاي جنوبی البرز را فرا می گیرد. دریاي خزر روز دوشنبه مواج خواهد شد.

به گزارش تابناک تهران هوای امروز شنبه در پایتخت صاف تا کمی ابري در پاره اي نقاط غبارصبحگاهی و طی دو روز آینده هم نیمه ابری دربعدازظهر افزایش ابر خواهد بود.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در تهران آرام,  همراه با نم نسبی حدود  % 45 و دید افقی  بیش از 7000متر است.

همچنین بیشنیه دمای امروز تهران به 22 درجه سانتی‌گراد و کمینه به 11 و همینطور دو روز آینده هم در گرمترین ساعات 23 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات 12 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار