بیماران نیازمند به دریافت خدمات تخصصی پزشکی در پنجمین و آخرین مرحله از اجرای طرح جهادی “دست‌های مهربان” سال جاری، در چهار مرکز بهداشتی و درمانی پایتخت، امام جعفر صادق (ع) در جنوب، موسی آباد در اسلامشهر و دو مرکز حسن‌آباد و قلعه‌نو در شهر ری به صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 08 March 2015

به گزارش ایسنا آرش رشیدیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی مناطق محروم را هدف از اجرای طرح " دستان مهربان" توسط این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این طرح باهدف پاسخگویی به نیازهای مردم مناطق محروم، دسترسی به خدمات تخصصی درمانی و بهبود خدمات درمانی انجام می‌شود. در واقع مناطق تحت پوشش این دانشگاه در بخش‌های خصوصی لزوماً زیرساخت‌های قدرتمندی ندارد و برای ایجاد شرایط آموزشی شدن منطقه و کسب مسئولیت حمایت مسئولان شهرستان، این طرح می‌تواند کمک‌کننده باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در اجرای این طرح پزشکان ما با توجه به روحیه جهادی و خدمت‌رسانی که به مردم محروم دارند بدون دریافت هیچ وجهی حضور دارند که به همین دلیل خدمات ویزیت به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

دکتر رشیدیان به حضور پرستاران ارشد بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در واقع پرستاران نیز برای هماهنگی‌های بعدی برای ارجاع بیماران به سطوح بالاتر درمانی، در این برنامه حاضر هستند. ولی باید یادآور شویم که در مجموع این فعالیت‌ها و خدمات طبق روال و برنامه پیش‌بینی‌شده به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

طرح جهادی دست‌های مهربان باهدف ارائه خدمات تخصصی در پایان هر فصل در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران و با حضور متخصصین، اعضای هیات‌علمی و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار