مراسم اعطای جایزه جهانی سفر در سطح منطقه آسیا و استرالیا 7 آبان سال جاری در هتل اینترکنتینانتال هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 10 October 2015
نامزدهایی که در این دوره از رقابت‌ها در بخش هتلداری از ایران شرکت کرده‌اند، هتل بزرگ داریوش، هتل عباسی، هتل لاله، هتل پارسیان آزادی تهران و هتل همای تهران هستند. نام هتل بزرگ داریوش به عنوان نماینده ایران در میان نامزدهای برتر بخش هتلداری به چشم می‌خورد.

بخش‌هایی که در هریک از آنها برندگان این جوایز معرفی می‌شوند، طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود. این بخش‌ها عبارتند از : هتل‌ها، هواپیماها، آژانس‌های مسافربری و شرکت‌های اجاره خودرو. 

در مجموع، اهدای این جوایز در سطوح مختلف انجام می‌شود که شامل سطح جهانی، فناوری گردشگری، منطقه آفریقا، منطقه آسیا، منطقه استرالیا-آسیا، منطقه کارائیب، منطقه آمریکای مرکزی، منطقه اروپا، منطقه اقیانوس هند، منطقه خاورمیانه، منطقه آمریکای شمالی و منطقه آمریکای جنوبی است و در هریک از این مناطق بهترین‌های مراکز و فعالان حوزه‌های مختلف انتخاب می‌شوند.

مراسم اعطای جایزه جهانی سفر (WORLD TRAVEL AWARDS) برای نخستین بار در سال 1993 برپا شد. از آن سال به بعد هر سال یک هیات از داوران متخصص، نامزدها و در نهایت برندگان دریافت جایزه هتل‌ها و شرکت‌های گردشگری را معرفی می‌کنند. جوایز در دو سطح جهانی و منطقه‌ای به برندگان اعطا می‌شود.

اهمیت این جوایز به حدی است که نشریه وال‌استریت ژورنال از این جوایز به‌عنوان «اسکار» صنعت گردشگری یاد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار