مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با اشاره به حضور یک عضو شورای شهر باغستان برای تزریق خارج از نوبت واکسن کرونا و ایجاد حواشی به دلیل ممانعت، گفت: گویا یکی از مسؤولان شهرداری باغستان نیز اعلام کرده که با این شرایط سالن مرکز واکسیناسیون که متعلق به شهرداری است را دیگر در اختیار نمی‌گذاریم.
کد خبر: ۹۸۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 28 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه، خبری مبنی بر ایجاد التهاب در ساعات پایانی کار مرکز واکسیناسیون کرونا شهر باغستان شهریار به دلیل حواشی حضور یک عضو شورای شهر باغستان منتشر شد.

گویا این عضو شورای شهر باغستان به همراه یکی از مدیران شهرداری برای تزریق واکسن به این مرکز مراجعه کرده که با ممانعت کادر واکسیناسیون به دلیل نداشتن نوبت و خارج بودن از محدوده سنی اعلام شده روبرو می‌شود که پس از آن حواشی مربوطه ایجاد می‌شود.

محمدهادی ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این رابطه اظهار داشت: یکی از اعضای شورای اسلامی باغستان که مشمول دریافت واکسن نبود، به مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده بود و همکاران ما نیز تزریق واکسن را پس از استعلام از مرکز بهداشت انجام ندادند.

وی افزود: گویا یکی از مسئولان شهرداری باغستان که همراه این شخص بود کنترل خود را از دست داده و با ناراحتی اعلام می‌کند که اگر شرایط به این نحو است، سالن مرکز واکسیناسیون که متعلق به شهرداری است را از فردا در اختیار نمی‌گذاریم که پس از آن گویا مشکل برطرف شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار بیان کرد: روند واکسیناسیون خوشبختانه با اختلال مواجه نشد و دوستان شهرداری که طی چند ماه گذشته در امر واکسیناسیون همکاری داشته‌اند، بعضی اوقات دچار سوتفاهم می‌شوند و می‌گویند چرا واکسن به فرد معرفی شده از سمت ما تزریق نمی‌شود.

ناصح گفت: این امکانات متعلق به مردم است و وظیفه ما نیز این است که به درستی و بر اساس ضوابط از آن استفاده کنیم و نباید انتظار داشت که به دلیل زحمات انجام شده سهم بیشتری داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار