مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران از وجود 20 هزار انشعاب غیرمجاز در خارج از بافت روستاههای استان خبر داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی برنامه جامعی را برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز در مناطق روستایی استان در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹ 01 March 2015

به گزارش ایرنا، رضا پور رجب دردیدار با فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: برداشت غیرمجاز از منابع زیرزمینی در داخل و خارج بافت های روستایی و فرسوده بودن شبکه های آبرسانی از جمله مشکلات موجود در زمینه تامین آب مصرفی مناطق روستایی است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در زمینه تامین آب مصرفی مناطق روستایی استان تهران، بی توجهی به مسایل کارشناسی و عدم اجرای مطالعات علمی در اجرای پروژه های آبرسانی است.

وی با اشاره به برنامه جامع دو ساله آبفای روستایی تهران برای تامین آب موردنیاز روستاههای شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: برای اجرای طرح های مطالعاتی پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان 500 میلیون ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

پوررجب همچنین به کمبود منابع مالی برای اجرای پروژه های آبرسانی در مناطق روستایی استان تهران اشاره کرد و گفت: اعتبارات موجود پاسخگویی نیازهای این شرکت در زمینه اصلاح و بازسازی شبکه های آب روستایی است.

مدیرعامل آبفای روستایی استان تهران در ادامه از وجود 20 هزار انشعاب غیرمجاز در خارج از بافت روستاههای استان خبر داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی برنامه جامعی را برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز در مناطق روستایی استان در دستور کار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار