شهردار ورامین با اشاره به برنامه شهرداری ورامین برای خدمت رسانی بهتر به رانندگان و شهروندان ورامینی در ایام نوروز گفت: چهار جایگاه سی ان جی ورامین شبانه روزی شد.
کد خبر: ۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ 01 March 2015

به گزارش مهر، علی حیدریان با اشاره به تلاش شهرداری ورامین برای استفاده از تمام ظرفیت های جایگاه های سی ان جی در ایام نوروز اظهار داشت: شهرستان ورامین تا چندماه گذشته به دلیل برخی مشکلات موجود و عدم رعایت قرارداد توسط پیمانکاران بخش خصوصی با مشکل تعطیلی و کمبود جایگاه سی ان جی مواجه شده بود.

شهردار ورامین افزود: این پیمانکاران به تعهدات خود در زمینه پرداخت مبالغ گاز دریافتی به شرکت گاز عمل نکرده و همین امر سبب قطع شدن گازهای این جایگاه ها شده بود و در نهایت خود شهرداری ورامین با برگزاری جلسه با شرکت گاز استان تهران، برای حل این مشکل تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد مسئولان شهرداری ورامین با شرکت گاز ورامین و استان تهران، این بدهی تقسیط و فعالیت جایگاه های سوخت در این شهرستان از سر گرفته شد که نقش مهمی را در کاهش مشکلات شهروندان ایفا می کند.

حیدریان اضافه کرد: برای استفاده شهروندان از جایگاه های سی ان جی در ایام نوروز برنامه های ویژه ای از سوی شهرداری ورامینی پیش بینی شده است و این برنامه ها در آستانه عید نوروز عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه شهرداری ورامین برای خدمت رسانی بهتر به رانندگان و شهروندان ورامینی در ایام نوروز گفت: چهار جایگاه سی ان جی ورامین شبانه روزی شد

این مسئول یادآور شد: همه جایگاه ها از هم اکنون به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمت به همشهریان آماده می باشند و کارکنان جایگاه های سوخت گاز در سه شیفت کاری مشغول انجام وظیفه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار