مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت که تهران نیاز به شهرک صنعتی تخصصی ندارد.
کد خبر: ۷۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 11 August 2015
علی سلیمانی درباره احتمال ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی در این استان، گفت: تمرکز ما بیشتر روی نواحی صنعتی است چرا که بسیاری از صنایع برای کار کردن در کنار هم مشکلی ندارند.

وی افزود: در حال حاضر شهرک صنعتی چرمشهر در ورامین به دلیل ماهیت واحدهای تولیدی چرمی در این شهرک امکان این را ندارد که واحدهایی مثل صنایع غذایی یا حتی صنایع فلزی را بپذیرد، اما دیگر صنایع از این بابت مشکلی ندارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه صنایعی که با هم سازگار هستند می توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند، اظهار کرد: به این ترتیب ما به دنبال این هستیم که بتوانیم با ایجاد شهرک های صنعتی در استان تهران واحدهای مزاحم را به این شهرک‌ها انتقال دهیم و علاوه بر کاهش ترافیک شهری، از بروز مشکلات محیط زیستی نیز جلوگیری کنیم.

به گفته سلیمانی، با این کار واحدهایی که در حال حاضر در تهران از آب و برق شهری استفاده می‌کنند از آب و برق صنعتی استفاده خواهند کرد که این موضوع نیز کمک زیادی در زمینه آب و برق می‌کند.

به گزارش ایسنا، امروز یکشنبه 18 مرداد سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد توسط مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار