مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند از اختصاص تخفیف ویژه فروشگاه های زنجیره ای شهروند به چهارهزار کالای پر مصرف در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 09 June 2015
به گزارش ایرنا، سید اکبر علوی افزود: سال گذشته 2 هزار و 600 بارکد تخفیف کالایی از 5 تا 35 درصد در نظر گرفته شد که این عدد در ماه رمضان سال جاری به چهار هزار بارکد تخفیف کالایی از 5 تا 50 افزایش یافته است.

وی با اشاره به آغاز فروش ویژه ماه مبارک رمضان از 20 خرداد ماه تا پایان ماه مبارک رمضان گفت: بر این اساس تخفیف لوازم خانگی 5 تا 35 درصد، پوشاک 5 تا 45 درصد، پروتئین تا 25 درصد و خواروبار تا 50 درصد خواهد بود. 

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند گفت: عمده تخفیفات برای کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که این کالاهای با چینش متفاوت از سایر کالاها مشخص خواهند شد. 

علوی با بیان اینکه بیش از 2 میلیون نفر در طول ماه مبارک رمضان سال 93 به فروشگاه های زنجیره ای شهروند مراجعه کردند خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و خدمات در نظر گرفته شده درصددیم تعداد مراجعان در سال جاری به بیش از سه میلیون نفر افزایش یابد. 

وی با بیان اینکه در ماه رمضان سال گذشته روزانه سه هزار افطاری بین مراجعه کنندگان توزیع شد افزود: با مشارکت تامین کنندگان امسال این تعداد به بیش از پنچ هزار افطاری در روز خواهد رسید. 

علوی با شاره به فعالیت شبانه روزی فروشگاه زنجیره ای شهروند در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه رمضان جاری نیز پنج فروشگاه های بیهقی، بهرود، بوستان(میدان پونک)، بهاران و آزادگان به صورت شبانه روزی فعال هستند. 

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به تشکیل کمیته ای ویژه به منظور افزایش فروش مجازی افزود: باید اعتمادسازی لازم در زمینه فروش مجازی صورت بگیرد تا مشتریان اطمینان یابند قیمت و کیفیت کالای خریداری شده از طریق مجازی با سایر کالاها یکسان است. 

در ادامه این جلسه پنج برنده خوش شانس پژو پارس که چهار نفر آنها از بانوان بودند جوایز خود را از مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند دریافت کردند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار