حقانی در گفت‌و‌گو با تابناک تهران :
تابناک تهران- رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران، با بیان اینکه هنوز نمیدانم خودم هم از سوی هیات رئیسه مجلس تایید یا رد صلاحیت شدم، گفت: با توجه به اینکه ثبت نام کاندیدای شورا در 6 فروردین اتمام شده و در هیات اجرایی و سپس در هیات نظارت مجلس بررسی می‌شود هنوز اسامی افرادی که تا کنون رد صلاحیت شدند مشخص نشده است.
کد خبر: ۴۰۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 15 April 2017
محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با تابناک تهران، در مورد رد صلاحیت برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران که برای دوره پنجم شورا هم کاندید شدند، اظهار کرد: هنوز نمیدانم خودم هم از سوی هیات رئیسه مجلس تایید یا رد صلاحیت شدم.

وی با بیان اینکه مجلس باید هر چه سریعتر اسامی افرادی که رد صلاحیت شدند را اعلام کند تا این افراد بتوانند اگر اعتراضی دارند، اعتراض خود را مطرح کنند، افزود: با توجه به اینکه ثبت نام کاندیدای شورا در 6 فروردین اتمام شده و در هیات اجرایی و سپس در هیات نظارت مجلس بررسی می‌شود هنوز اسامی افرادی که تا کنون رد صلاحیت شدند  مشخص نشده است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران، درباره تاثیر گرایش‌های نامزدها در تایید هیات نظارت مجلس برای تایید صلاحیت افراد کاندید شده، مطرح کرد: احراز صلاحیت‌ها در مجلس بیشتر جنبه فردی و شخصی دارد و خیلی به تخصص و گرایش سیاسی افراد توجه ندارند.

حقانی با بیان اینکه در مجلس کاری به جناح و تخصص ندارند بلکه تاکید هیات نظارت مجلس بیشتر صلاحیت اخلاقی و فردی اعضای کاندیدا است، ادامه داد: هیات نظارت مجلس گزارش چهارگانه را از چهارقوه گرفتند و برای تایید صلاحیت افراد ابراز صلاحیت میکنند.

انتهای پیام/


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار