تابناک تهران - سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: برنامه ششم اصلاح و ارسال شده از سوی دولت به مجلس از امروز در دستور کار بررسی اعضای کمیسیون تلفیق گرفت.
کد خبر: ۲۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 05 September 2016
محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز با بیان این مطلب در گفت و گو با تابناک تهران گفت: در پی ایراداتی که پیش از این نمایندگان مجلس نسبت به برنامه ششم توسعه مطرح کردند، اصلاحیه لایحه احکام برنامه ششم توسعه دیروز با امضای رییس جمهور تقدیم مجلس شد.

وی افزود: نامه‌ قبلی برای ارائه لایحه برنامه ششم به مجلس با امضای آقای نوبخت بود اما این بار این نامه اصلاحیه لایحه احکام برنامه ششم توسعه با امضای ریاست محترم جمهور به مجلس ارائه شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم ادامه داد: بر اساس این اصلاحیه دولت تغییراتی را در برنامه ششم اعمال کرده است این تغییرات شامل 4 ماده درباره هدف‌گذاری برنامه ششم توسعه، منابع مالی سرمایه‌گذاری، اولویتها و مسائل محوری است.

خدابخشی تصریح کرد: به طور مثال یکی از این تغییرات این بود که پیش از این دولت در هدفگذاری خود پیش‌بینی کرده بود نرخ بیکاری از 11 درصد به 7 درصد از پایان اجرای برنامه برسد که در اصلاحات جدید این هدفگذاری حذف شده است.

وی با بیان اینکه بررسی لایحه اصلاح شده برنامه ششم توسعه از امروز در دستور کار بررسی کمیسیون تلفیق برنامه ششم قرار گفت: در جلسه صبح امروز  هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم و اصلاحات برنامه ششم که توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شد مورد بررسی اولیه قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم این نماینده مجلس در خاتمه گفت: پیش از آنکه این برنامه به طور مفصل در جلسه عمومی کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد در جلسه امروز هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق به بررسی مقدماتی اصلاحات تقدیمی دولت و مقایسه تفاوت‌های آن با لایحه برنامه ششم پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار