شهردار ورامین با اشاره به برنامه شهرداری برای توسعه فضای سبز شهری ورامین از افزایش سه برابری بودجه این حوزه در سال ۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 22 April 2015
علی حیدریان در گفتگو با مهر با اشاره به ساخت بیش از ۹ پارک محله ای در سال گذشته توسط شهرداری ورامین اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ورامین توسعه فضای سبز در مناطق مختلف شهری است به طوری که از زمان تصدی بنده در شهرداری بیش از ۹ پارک محله ای در نقاط مختلف ساخته شده است.

شهردار ورامین افزود: تمرکز شهرداری ورامین برای ساخت و توسعه فضای سبز شهری ورامین در مناطق محروم و کم برخوردار است و به همین خاطر بیشترین تعداد پارک های محله ای نیز در این مراکز پیش بینی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز برنامه های ویژه ای را برای توسعه فضای سبز شهری ورامین پیش بینی کرده ایم به طوری که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و در اولین گام، بودجه حوزه فضای سبز شهرداری ورامین با رشد سه برابری نسبت به سال گذشته روبرو شده است.

حیدریان اضافه کرد: هم اکنون سرانه فضای سبز برای هر شهروند ورامینی ۱۷ متر است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با توسعه فضای سبز و ایجاد پارک محله های جدید، این میزان در پایان سال به ۲۵ متر خواهد رسید.

این مسئول با تأکید بر این که درختان و فضاهای سبز موجود در شهر ورامین به عنوان سرمایه های این شهر محسوب می شوند عنوان کرد: باید توجه داشت که درخت و فضای سبز به دلیل نقش موثر آن در بهبود زندگی شهری و تلطیف هوا باید مورد توجه جدی قرار گیرد به همین خاطر شهرداری ورامین با تمام توان با کسانی که در صدد قطع درختان و ضربه زدن به فضای شهری ورامین هستند برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: از شهروندان ورامینی نیز انتظار می رود که در صورت مشاهده هر گونه قطع درختان و تخریب فضای سبز شهری، با تلفن های شهرداری ورامین تماس حاصل کرده تا مأموران شهرداری هر چه سریعتر به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است شهرداری ورامین در سال گذشته ۴۱۷ هزار گلدان و ۱۷ هزار جعبه نشاء گل را به مرحله تولید رسانده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار