فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری فردی که 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از یک شرکت تولیدی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 21 April 2015
به گزارش پایگاه خبری پلیس، برزو همتی از دستگیری فردی که 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از یک شرکت تولیدی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: با شکایت فردی درباره کلاهبرداری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اطلاعات پرونده مشخص شد، فردی با جعل چند فاکتور مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از شرکت تولیدی شاکی کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه، پلیس موفق به شناسایی متهم به هویت «خ ـ ع» شده و در این رابطه پیگیری‌های تخصصِ آغاز شد و با به‌ دست آمدن سرنخ‌هایی از وی، در یک قرار ملاقات، مأموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهم که با خرید‌های متفاوت برای شرکت‌های تولیدی با شکل فاکتورها آشنا شده بود، اقدام به جعل فاکتورهای میلیونی و پس از اخذ مبالغ هنگفتی اقدام به فرار می‌کرد که پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار